Wednesday, June 2, 2010

The Long Wait Is Over!

Hi everyone!


First of all, we here at Bishounen Project would like to apologize for the super long delay in releasing these chapters. We know that most of you have already reached beyond the limits of your patience. And I know that it didn't help at all when we rarely dropped by the blog with a word regarding our progress. So again, we apologize.


Also, we want to say "Thank you very much!" to those who waited patiently for us, who gave us words of encouragement. You are the reason why we want to see this project to the end.


To make up for all the delays, we give you Chapters 3-10 of Volume 15.


Volume 15 Chapters 3-10:


1100 height release: Via Megaupload Via Mediafire
1500 height release: Via Megaupload Via Mediafire


Or go download the chapters from NULL: Null Gokusen Project Page


Please note that the last four chapters will follow shortly. So check back in a few days.


Also, to put credit where it is due. We would not have been able to finish this without the help of our guest editor, chiresakura. Thank you so much for helping us with Volume 15! :) You rock!


Regarding the 2009 specials, it's now undergoing editing, so look forward to that as well in the coming weeks. Yes, folks, the end is near. (NOOO!! No more Shinkumi!!)


Again, sorry for the long wait! Thank you so much for the support! Enjoy! :)

56 comments:

hallioe said...

Great Thankyou! :)

Anonymous said...

Thanks so much!

Anonymous said...

OMG THANK YOU!!!!!

A Devil with Unity said...

Thank you. I love this series.

lintakwah said...

thank you thank you thank you thank you...

I just know it will be worth the wait. :D Thank you for all your good work in putting out these last few volumes!

Tepiestar said...

omg still alive AND a release!!!! i almost lost hope. yay!!! thank you!!!!

Not Applicable said...

Oh, you beautiful sexy people... you


I <3 you long time.

Anonymous said...

Thank you, thank you, thank you! I nearly had a heart attack when I saw this release on Baka-updates.

l said...

ahhhhhhh!!!!!! wonderful surprise for today :D :D :D
thanks!!!!! <3

Anonymous said...

Thank you. Thank you. Thank you. :) I'm so happy and truly appreciate your great effort to finish this project. I will look forward to the final chapters.

Anonymous said...

Thank you so much for the new releases and hard work! It was such a pain to try and figure out what was happening with the raws i found online.

calquera said...

Thank you very much! I really love this manga!

Crystal said...

Gahh! Wow, that was amazing! I was just reading this blog earlier today and wishing that there were more Gokusen chapters, so I thought I'd read it from the beginning again. And then halfway... poof! More chapters! =D Hurray!

Thanks so much!

miri said...

Thank you so much for this!

Hannah said...

oh my gosh! I love you guys so much for continuing to share these out... hahaha... thank you so much!

<3

Anonymous said...

THANK YOUUUU!!

Anonymous said...

I am thrilled! Thank you guys so much!

Anonymous said...

Thank you!!!!!!!

alaceron said...

JOYSPLOSION. \o/

Thankyou so much for all your hard work on this project, guys, it's VERY, VERY MUCH appreciated!

Anh said...

Awesome, thanks so much!

Rekka said...

Welcome back! We missed you!

The final battle was beautifully epic, and I can't wait for the rest of the chapters. Thank you so much!

Anonymous said...

Thank you so much, I feel really happy tonight thanks to you guys!

ozanbaba said...

this is my happest day in my life after the day i started reading Gokusen.

goldlilys said...

Thank you, have been waiting patiently for more Yankumi x Shin moments. Yay. Awesome job.

Anonymous said...

thank you thank you thank you thank you thank you thank you!!! i'm so excited to read the ending and the 2009 specials. keep up the good work!

jverreuil said...

Thank you so much guys. I love this manga to pieces.

Anonymous said...

It's great to see you're still around after such a long silence! Thanks for this release :)

Anonymous said...

oh my gosh! you guys just made my otherwise finals-ridden week AMAZING. THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!! <3

Anonymous said...

thank you soooooooo much! <333

Anonymous said...

Thanks for the releases. you know we know that you have a life and that it can be difficut to find time or material so you don't need to apologize so much. Thanks again for sharing, I like Gokusen very much

Anonymous said...

Thanks so much!!!

Just wanted to know, how many more chapters are there?

portalkaien said...

Awesome! It was great to see you guys active again, thank you for translating Gokusen!

Rei-hina said...

\o/ YEAH!! long time to wait but that worth it (yeah my english is really bad -__-)

thank you too much >w<

kothitheelgu said...

Thank you very much!

Kuroshiro said...

omfg thank you soooooooo much!

Anonymous said...

Thank you all soooo much for releasing these and I'm looking forward to the final chapters!

salviasp said...

Thanks so much! I've been dying to know what happened... you just made my day! :)

Jasminthe said...

thank you!! <3

Anonymous said...

You kidding?! Thank YOU so much for scanlating these chapters, and thanks to chiriesakura too, and to all the people who worked on this!!!!

Quinn said...

I seriously love you guys! Thank you for the release. \^_^/

Anonymous said...

A big thank you for your hard work even with the hiatus, the end was rewarding!

Nana said...

Thank you! This is fantastic.

LikaLaruku said...

Horray! Thanks for all the work you've done ^.^

erseph said...

Thank you. I'm so glad to see Gokusen getting scanlated again. ;_;->tears of happiness

kaishiza said...

Ooooooh thanks so much

Hoai Anh said...

Hic hic, I knew that the day some chapters are released will come but I can't believe that the day has come.

You were right, I was prepared that you guys might as well disappear and Gokushen would be unfinished, just like a dragon, showing its head but hiding its tail.

Thank you very much for your fantastic quality scan despite your busy schedule in life. I really really appreciate your work.

Once again, thank you very much. This much Gokusen to read is really a good made-up for your super long delay ^_^.

Anonymous said...

Thank you so much!!!

blutigertod said...

It's here! I was starting to wonder if the day would ever arrive, but it has!

However, I will hold out just a little bit longer, until everything is done, and then read it all over again to the end.

Thank you so much!

Ana said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Thanks for the upload - i don't have blots .....

Just wonder if there are any more episodes? i saw some raws floating around ...

You guys are AWESOME! Keep it up ;)

Tokazard said...

Welcome back ! :-)
And many thanks to all of you and to chiresakura !!

Clara said...

OMG, thank you so much! <3
I'm already eager to read the last ones. C:

Anonymous said...

Thank you so much to all of you!

Belle said...

OMG THANK YOU GRACIAS ARIGATOU KAMSAHAMNIDA! >///<

You guys ROCK.

Shinkumi <333

skysenshi said...

OMG! OMG! OMG!
You updated! Mwa mwa mwa!

dee said...

hey, i don't mind waiting that long as you guys release the chapters one day. and here they are! thank you so much for your hard work!